åter tillbaka

Godmorgon..
 
Nu är jag åter tillbaka bakom tangenterna i skolan igen, känns bra att börja skolan på ett sätt. Få träffa klassen och allt de där är ju mysigt men att kliva upp på morgonen är mindre mysigt. Jag vaknade såklart inte av väckarklockan 06:15 men fan att man ska vakna och vara pigg 05:30 de där förstår jag mig inte riktigt på.
Happ, lovet har vart rätt så fint de också, umgåtts med vänner, festat, mysat och haft de underbart vissa dagar.

Idag ska jag göra så himla mycket efter skolan, först ska jag hinna springa på Ticket och lämna in påskriften om utlandsresan, sen ska jag springa på banken och sätta in pengar till Carro och så ska jag fråga efter ett nytt bankomatkort eftersom mitt har fått för sig att strejka i vissa kortläsare. Sen ska jag springa med Emma på stan ett tag och se om jag hittar några nya kläder (vilket jag inte lär göra). Sen blir de till att springa upp på travet och prata med dom där angående den 11 februari.
Happ, mediekommunikationen har börjat :) vi hörs!

/ jennifer

Jag bjuder på lite fina bilder från året 2007 så ni får se va ja gjort under året.

  jag blev "blondin"

 jag klarade första året i gymnasiet ;P

 jag var i stockholm

 jag gjorde soldusch

 storsjöyran var den bästa på alla år





 jag lärde mig att köra cross



 jag fyllde 17 år

 och såhär avslutade vi året
Postat av: jennie - sundsvall

det var ingen dålig bild du la in på oss. damn, vad kul vi hade den här kvällen !!!!

2008-01-10, 18:47:35 - URL: http://jlodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: