Ellinor, jag är så glad att vi är dem vi är. Bästa verkligen närmsta vännerna genom livet, vi som går igenom saker tillsammans, vi är lyckliga tillsammans och vi gråter tillsammans. Dig går inte att byta ut mot någon annan <3

Vi har suttit och prata lite om känslor och kärlek. Jag har insett nu att jag kan inte övertala mig själv att låta bli att styra känslorna. Jag kan inte låta bli att släppa tanken på dig, jag sitter och drömmer, jag undrar hur det kommer vara om några år. Kommer du tillbaka eller är det bara upp och ner fram och tillbaka hela tiden.
Jag blir glad och får tårar i ögonen när jag känner efter från de gånger du ligger och håller om mig i sängen, när du pussar mig på huvudet och smeker med din kalla hand på min kind. Jag saknar att ha någonting så bra bredvid mig, någon som alltid kan ligga bredvid och göra desamma som du alltid gör. Du håller mig hand, du pussar mig på munnen men du kommer aldrig säga att du älskar mig för det kommer du aldrig att göra. du ska veta om du inte redan vet att långt inne i hjärtat sitter all kärlek till dig, ja är beredd att ge allt



Jag gav dig allting jag kunde,
men du vände ryggen till.
Sorgen tränger djupare och ingenting är som jag vill,
ser min spegelbild, den blänker i en vattenpöl.
Vill bara fly, och bosätta mig på en öde ö.
Livet går vidare men känner, det är så plågsamt.
Tiden läker inga sår,
dagarna går långsamt.
Men som jag sa det är svårt för mig att glömma,
mycket till mitt hjärta, det var du i mina drömmar.
Tanken ömmar - dig med någon annan.
Säg mig, kommer saker bli desamma?
Sen mitt hjärta brann och elden spred sig.
Själen  blev till aska, så lätt att gå ner sig.
Men jag ber dig, jag hoppas att du minns,
all den kärlek jag gav dig
som fortfarande finns.
Sorgen tränger på,
du är den enda jag har.
För dig är allting över men för mig finns du kvar.
Postat av: Ellie

Älskade älskade ängel

2008-01-24, 07:54:17 -
Postat av: Ellie

Varför blir det inte hjärtan när man skriver en kommentar för :/ jag skrev massa hjärtan i förra kommentaren i allafall :) får väl göra gamla hederliga (L) hjärtan nästa gång (: men du vet att jag älskar dig i allafall :)

2008-01-24, 07:56:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: