24-28 januari

Hejhej hallå.

Hoppas att alla mår jätte bra och att ni är pigga och glada..Jag är verkligen jätte trött idag och tänkte försöka ta lite ork till att berätta lite kort om helgen iallafall..
I torsdags så åkte jag hem till Östersund igen efter att ha legat sjuk hela veckan hemma hos päronen, jag var ute ehm hela kvällen tror jag. Jo de var jag, jag var med grabbarna som vanligt..
I fredags så åkte jag, anders och kristoffer till krokom för att spela poker, eller texas kanske de va. Ja hängde iallafall inte med i spelet, efter ungef'är 2½ timme så gav jag upp hoppet om att vinna..
I lördags vaknade ja först klockan 15:00 sen så var jag ute med Anders och Marcus, vi åkte till Oviken och körde lite folk in till stan sen snurrade vi runt och hälsade på hemma hos Wallin där dom satt och drack några öl.
 
Igår så var jag hemma hela dagen, låg och väntade på att alla skulle vakna eftersom jag var den enda som vaknade tidigt igår. Senare in på kvällen så kom Anders, vi var hemma hos mig och tittade på film en stund sen fick vi besök av Patrik, Jonna och Linnea. Sen blev de ut och åka en stund igen, sen åkte jag och anders hem till mig igen för att kika på film, då klockan var runt 00:00. Tittade på 2 tilmer sen så hade Anders somnat när jag tittade så jag slog på en till film och när jag sett ungefär 30 minuter på den så var klockan 04:20, dåå somnade jag äntligen sen så ringde väckarklockan, då var det bara att kliva upp, Anders skjutsade mig till skolan fastän jag ville ligga hemma och sova i min härliga säng.
Ligger i stort sett på bordet nu och sover, är såååå trött..

Jaha de var lite om helgen det, ikväll får jag se vad som händer. Ska nog ligga inne hela kvällen och sova skulle jag tro för idag orkar ja inte vara uppe hela natten igen..

Godnatt / jennifer

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: