17 Januari

God eftermiddag allihopa, jag hoppas att ni har haft en bra början på dagen.
Själv har min dag varit rätt okej, började med sovmorgon och har precis börjat skolan. Sitter på svenska nu och ska skriva en argumentationsanalys, det låter väldigt förvirrande och jag kommer få slita med mina hjärnceller för att jag ska förstå tanken med den här analysen.

Igår så var jag ute med grabbarna igen, en helt vanlig dag. Hälsade på lite folk och tittade på tv. Träffade min kära vän Marina ute på Frösön en sväng också, hon var tvungen att följa med mig en stund eftersom jag inte kände för att vara med killarna ensam yttligare en kväll.

Efter skolan blir det att ringa Marcus och prata om morgon dagen när jag ska åka till honom och umgås över helgen. Åker imorgon till kära Sundsvall och hälsar på människorna. Sen får jag se vad vi tänker hitta på för någonting!
Idag blir det ingen stor diskussion om något ämne eftersom jag inte har tänkt igenom någonting, jag är bara fortfarande så arg på de här med mobbning och kränkning mot andra människor, det är idioti!

Nu blir det arbete!
- jenny (morsan)

En hälsning till grabben, ta de lugnt med spriten i helgen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: