16 Januari

Godmorgon allihopa.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra början på veckan, de har jag (iallafall nästan bra). I Söndags så var jag i Krokom, men de kanske jag sagt redan eftersom jag fick blogga i måndags, i Måndags kväll så var jag också där men då tog jag med mig en massa otur dit, de blev vatten/saft/kaffe krig där och jag sparkade sönder mitt knä som nu mer är väldigt ömt och svullet.
Igår så var jag med killarna och åkte runt nästan halva Östersund för att dom skulle dricka kaffe hela tiden.
Men de var väl rätt roligt.

Storstädade lägenheten från golv till tak igår, mamma undrade om jag hade blivit sjuk då jag städat. Tack så mycket för den, älskar dig också mamma!
Den här veckan blir nog bra, på fredag åker jag förmodligen och förhoppningsvis till Sundsvall för att hälsa på Marcus :) annars blir det krokom med grabbarna på pokerkväll/helg. Några öl och spela poker
"kanske käka Tacos" (Peppe kommentar) :P
Jaja vi får se vad det blir på fredag, skriver nog mer om de sen.
 
nu ska jag fortsätta mitt projekt om H&M



/ jennifer






Ge mig sommaren nu, snälla! (bjuder på bilder från sommaren 2007)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: