10

Eftermiddag och snart slutar jag, det är bara 15 minuter kvar nu. Jag är verkligen jätte trött, har inte orkat jobba speciellt mycket idag inte. Allting känns så fel idag tycker jag, kroppen orkar inte hänga med. Jag kan nog behöva mig ett rejält träningspass ikväll, antingen fixar jag en träning på stepin eller så gör jag någonting utomhus med mig själv om man nu kan springa, promenera i denna halka.

Tackar alla läsare för den här kortvariga dagen och vi ses imorgon igen :)

/ jennifer
Postat av: Ogge

Ne men konstigt, du slösar energi på att BLOGGA! hihi, busunge.

2008-01-10, 15:06:58 -
Postat av: Bea

hehe tack så myct du med :)

2008-01-10, 21:50:34 - URL: http://theperfectdrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: