10 månader, 23 dagar 24 h 7 dar / v

Jag är så arg så jag blir gråtfärdig, vill borra ner huvudet mellan kuddarna och gråta en hel dag för ingenting, för en meningslös grej bara.. För en "vän" som jag trodde var en vän, för ett "liv" som jag trodde var ett liv och "kärlek" som jag trodde var kärlek. Tyck att jag är hur mycket emo, fjortis eller allt vad som pluppar upp i huvudet på er just nu. Men ibland är det faktiskt skönt att få skriva av sig allting som ligger och trycker på hjärtat, ibland vill man gråta för att tömma kroppen på känslor, det hjälper för det är så många mer än jag som försökt med det.

Förlåt, men jag kan inte visa dig vad en vän är för någonting. En vän är någonting du själv får inse att man är, inte någonting man lär sig och passar de inte för dig att visa mig att du kan vara den jag vet och att du mer än "innerst inne" älskar mig så vet du att de är lika bra att ge upp. Jag orkar inte komma krypandes och jag orkar inte tappa ork och energi för att du ska plocka min energi. För mig finns du så som alla andra nära och kära i mitten av hjärtat, där jag har värme, kärlek och tro.

FAAAAAN, jag har inte vart såhär arg/ledsen sen nyårsafton!
och då har någon aldrig sett mig så arg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: