10 januari 2008

Hejhej

Idag har jag haft sovmorgon, började inte förrän 12:15 och jag går inte längre än till 15:15, lättsamma dagar är vad jag har denna termin. Finns nog inget bättre än de här, snart är  skolan äntligen över.

Gårddagen var jätte tråkig, trodde såklart att någon ville hitta på någonting men det är ju självklart när man bor i Östersund att alla är så torra och tråkiga. Ingen vill göra någonting, jag längtar till jag får flytta härifrån och känna på uteliv på riktigt.
Jag är verkligen väldigt sugen på att ha en massa pengar nu, kunna shoppa järnet, tömma min garderob och fylla den med massa nya fina kläder. Det är så tråkigt att öppna min garderob nu för tiden, allting består av svart & vitt. Inga glada färger, nu för tiden när jag går till skolan så känner jag mig som om jag skall på begravning eller någonting. Visst svart & vitt är fint men det är ganska tråkiga att ha i stort sett alla kläder i samma färger.

Mitt inlägg igår verkade inte locka någon, eller någon hade iallafall inte någon åsikt om det. Kanske är det bara jag som tycker så? var det fel skrivet?

 
de är så fegt, mitt inlägg är inte fel, det är mitt eget om vad jag tycker om mobbning.

-jennifer


 

Postat av: Anonym

Jag gillade det du skrev igår iafall! Tycker du borde lägga ut de på fler sidor!
/ din bordsgranne

2008-01-10, 13:07:03 -
Postat av: Ellie

Ja köp pastellfärgade kläder! :D Alla blir glada då =) ska läsa inlägget under btw och säga min åsikt =)
(L)

2008-01-10, 13:20:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: