tisdag

Godmorgon allihopa, hoppas ni mår bra!

I morse kom jag i tid till skolan för en gångs skull, en applåd till mig :) pratade lite med Carro i morse när jag åkte till skolan, saknar dig vännen! <3
Nu har vi suttit och lyssnat på två människor från försvarsmakten i en timme, man blir ju väldigt frestad att göra lumpen ( eller så inte ) de är ju bara pengarna som lockar en hehe.. Igår var jag ute enda till halv 2 i natt, men sen somnade ja ganska snabbt när jag kom hem. Låg och knappade på telefonen en stund men sen somnade jag.

Hade en så underbar dröm i natt, jag önskar att ja aldrig mer vaknade när jag visste att verkligheten inte var lika bra som drömmen :(

please, never leave me alone :(<3


 att sova med en önskan och vakna med verkligheten är så orättvist
</3

- jenny
Postat av: Jessica

jag skulle lätt kunna göra lumpen ;)

2008-02-05, 10:35:11 - URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jessica

yeeeaaahhh ! Det låter bra ;D dom två mest otränade människorna på denna jord :P

2008-02-05, 10:54:21 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: