tillbaka igen

Gokväll allihopa..

Har inte så speciellt mycket för mig, kom precis tillbaka till mamma och pappa igen. Var in och hälsade på hemma hos syrran på vägen hem för att titta om hon fått någon mage men de hade hon då inte.
Ska snart hoppa in i duschen och koka en kopp med te, sen krypa under täcket och slå på en bra film på datorn, sen blir det sängen.

Helgen då, fredag blev det lugnt mest, var ner på stan en sväng bara.. Lördag så träffa ja Malin på stan, gick med henne på H&M, köpte mig en skjorta och ett linne så nu är ja lite nöjd iallafall, kan lägga upp en bild längre ner i inlägget.
Sen var de ju meningen att jag skulle få vara med A i helgen men så blev det inte heller.. Jag är ledsen och besviken på de. Tror faktiskt att han är ledsen också men de beror nog mest på att han krockade igår de.
Happ, besviken på den här helgen som bara den. Hade hellre suttit hemma och ruttnat framför datorn!!

Men nu är ja här och imorgon börjar jobbet igen! Hade så bra alla vackra och glada..
/ jennifer

 Fredrik och Jag väntar på att Elli & tåget ska RULLA in på stationen :)
 mina vänner Fredrik & Elli <3
 Min nya skjorta + linne med de kanske inte syns (?)

Postat av: Diana

Är din syrra med barn? =)

2008-02-25, 17:32:25 - URL: http://Diaaaana.blogg.se
Postat av: Cexie

VEM FAN RULLAR FÖRST TÅGET ELLER JAG
:O Formulera dig lite bättre nästa gång eller säg rakt ut att jag är feeet xD

2008-02-26, 16:49:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: