sweet dreams

Nu slutar jag äntligen snart, och då betyder de att jag ska gå hem, lägga mig under täcket och sova massa långa sköna timmar tills mobilen ringer och ber mig komma upp ur sängen.
Tomas tycker att jag har en "fucked up dygnsrytm" bara för att ja är uppe sent på nätterna, sover på dagarna och är uppe sent igen. Men de är så man använder livet i nytta.

Underbara dag, ja skulle behövt stannat idag för att fotografera lite men jag gör det imorgon istället, jag får gå hit en timme tidigare innan jag börjar imorgon för att fotograferna, har ju sovmorgon i morgon så jag kan nog anstränga mig lite till att komma tidigare. 
I helgen blir det bada bastu med grabbarna, ingen tjej som är frivillig till att hänga med så jag slipper vara ensam med ungefär 6 killar? :P
kontakta mig isåfall, ja vill ha liiite tjejsnack också, inte bara lyssna på killarna när dom pratar bilar och diesel...


- jenny
<3
Postat av: Malin

Jennifer lilla, om du fortsätter att vara uppe sent på nätterna, sen gå på skolan och sen hem och sova och sen vara uppe sent igen, då kommer du inte känna dig friskare, du blir ju orklös.
Ingen mening att ta massa prover om felet är att du helt vänt på dygnet :P

2008-02-06, 13:01:33 - URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/
Postat av: Ellie

JAG VILL!! :(:(:( Hämta mig förfaaaan! :(

2008-02-07, 08:02:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: