snart är de slut

Gokväll alla!

Har precis kommit hem, var hem en sväng efter jobbet idag och käkade sen stack jag ut och körde lite skoter. Skönt att få komma ut och lufta sig lite efter en lång dag!
Ungarna är snälla som vanligt, en del mer eller mindre bra på att lyssna bara. Men då kommer fröken Jennifer och uppfostrar dom ;)
Jag har där emot gått och typ förfrysit näsan eller någonting så nu är den vit och fin. Erhm, poor me. Måste fixa de där på något vis tror jag om de inte fixar sig själv.

Jag har bestämt att om någon månad så ska jag ta en Sverige runt resa och hälsa på alla ja känner som har spritt ut sig runt hela Sveriges städer och samhällen.
Men de får bli då jag fått körkort tror ja.
Imorgon har jag sovmorgon, men de är jag som får ta hand om öppningen på dagis i morgon ändå! 09:45 ska jag vara på jobbet, sen blir de jobb till 17:00

Nu blir det teve med mamma lilla en stund sen blir det dusch och säng!

/ jennifer

A<3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: