seg söndag

Godmorgon, godmiddag eller hallå..

Nu är jag tillbaka vid tangenterna efter ett avbrott i helgen då jag varit hemma i Östersund för att försöka få ha lite roligt.
Jag hade de rätt så underbart faktiskt, träffat dom jag både ville träffa och dom jag inte ville träffa. Men den jag mest av allt ville träffa fick jag knappt vara med :( Miss you, A..
Har umgåtts mest med Emma hela helgen tror jag, var med Marina och Linda på stan i fredags. Och Tomas va ju också med på stan såklart, men han var mest bara helt yr då han gick på G3 två gånger för att han tappat bort sin mobil.

Blev fest i fredags kväll iallafall, hemma hos Tomas kompis. Men de avslutades ganska snabbt också pågrund att bråk (låt mig säga att de är inte ovanligt).
Anders var chaufför så jag fick åka lite bil med dom men eftersom alkoholen tog och styrde över min kropp så var jag näst intill helt lam. Räknas knappt att jag fick vara någonting med A i helgen fastän de var allt jag längtat efter hela veckan.

I Lördags så var jag och Emma på lång promenad över till ena sidan av Frösön, sen mötte vi upp Tomas, Linus och Adam i badhusparken. Tomas var på dryg humör, slickade på kinden, pussades och la mig på backen i den kalla snön.

Nu blir det sängen på en gång, håller snart på att somna sittandes och då är det illa har jag och biiatchen kommit fram till.

/ jennifer

A <3

Postat av: Lina

Vill du få gratis biobiljetter ? Ja, du läser rätt. Klicka dig in på min blogg, och sedan på länken i det första innläget, och skapa sedan ett konto. Det går på mindre än 1 min. När duhar fått ihop det till 400 poäng har du en biobiljett som väntar, ; ). Jag har fått ihop 98 poäng på mindre än 10 minuter, blir medlem vetja!

2008-02-17, 19:32:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: