sängen och sömnlös

Hejhejhallå!

Ligger i sängen nu under mitt stora sköna täcke, men ja kan då inte somna.. Blir så leds när man vill somna tidigt för en gångs skull också kan man inte de bara för att...
Har vart ute med skotern en sväng ikväll iallafall men det blev inte sån lång sväng eftersom jag körde ensam vilket är mindre roligt. Men på vägen hem så kom det ett träd i vägen för mig, fast ja han ju bromsa in innan ja krockade haha..
Jaha, har hälsat på Carro och Elli ikväll också, äntligen.. Imorgon blir det lugna gatan, eller ja jag ska ju jobba men sen är ja äntligen ledig på fredag så då ska jag känna att ja har ledigt.
Fredag bli det nog någon slags "fest" en avskedsfest kan man kalla de innan dom åker tillbaka till Stockholm igen!
Har jobbat idag, var såå slut när jag skulle gå hem, Huvudet dunkade och jag var allmänt seg. Men nu är det bra igen, börjar bara känna mig lite sjuk tråkigt nog. Men de blir nog bra snart igen om ungarna på dagis kunde bli frisk så dom slapp smitta mig..
Nee vad säger ni? ska jag kaske försöka somna så jag tar mig upp imorgon till jobbet, sista dan och allt innan ja får "lång ledigt" tills på Onsdag :)

Godnatt
/ jennifer

A <3

 summer of 07 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: