radio och polis stopp

Hallå allihopa, mår ni bra?

Jag mår väl nästan helt utmärkt nu jag, ovanligt bra faktiskt. Är väl trött som vanligt men annars är de super!
Igår och i natt hade jag nästan lite roligt faktiskt, först var jag ute med bara Anders en stund, träffade lite folk överallt och tittade på rådhuset när dom gjort de så himla snyggt med lampor och grejer inför VM.
Sen så åkte han och jag till Kläppe eftersom Macke ville ha körning in till stan, så vi tog Mackes bil och åkte haha Macke var inte nykter igår, han va så himla rolig.
Vi åkte till raggarn för att se vad herr och fru polis skulle säga när hans bil var ute och rullade i stan när han inte har något körkort. Vi åkte och tittade på allt som hänt nere på stan och när vi kommer tillbaka så står det en mörklädd människa på övergångs stället vid raggarn, en polis springer ut i rondellen och börjar vifta in oss på raggarn, sen så skriker hon i polis radion "jag tror de var Henriksson som körde"
haha lilla chocken dom fick när dom såg att de inte var han som körde.

Jag skrattade så mycket så som Macke höll på igår, han skrek i hela stan ur bilen, han yrade och käftade med poliserna, haha..
Ikväll blir de lugnt, jag ska vara hemma och städa, plugga, packa och göra fint eftersom jag lämnar lägenheten ett tag nu inför min APU.

/ jennifer

Postat av: sandraa,

hahaha fy fan vad lyckat !
men vah, vad har Macke gjort för att bli av med körkortet? :O
btw, skulle inte du ringa tbx till mig här om dagen?:P haha.

MISS YOU! LOVE YOU!

2008-02-08, 12:02:19 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell
Postat av: sandraa,

haha dt är ju iof sant. hahaha. jaa men iaf, ;)

2008-02-11, 10:01:52 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: