ont och trött

Hejhejhallå..

Nu kom ja nyss hem från jobbet, har jobbat länge idag, enda till 17:15 faktiskt.
Well, idag har jag ju vart hos läkaren som de flesta nog vet om redan. Jag höll på att dö, inte trodde ja att de skulle va så farligt som de va så ja valde att sitta kvar i stolen istället för att lägga mig på en säng.
Men sticket va ju inge hemskt, men sen när jag kände att dom sög ur en massa blod ur mig så blev allt svart.
Så hemskt tyckte jag att de var!
Sen kollade dom även blodtryck som var väldigt lågt, lyssnade på hjärta, lungor och kände på pulsen. Allt sånt där, sen skrev läkaren upp en massa saker som dom skulle kolla upp så ja trodde att dom skulle göra ett stick i armen för varje grej dom skulle kolla, haha..

Well, nu blir det nog lite skoter körning annars mys :) Gick inte så bra igår då jag höll på att slå en volt över styret när det tog tvärstopp! Har fan ont i knät efter att ja slåg upp de i styret.
Aja vi hörs!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: