onsdag morgon

Godmorgon allihopa, hoppas ni är pigga och glada och inte som mig!

Jag vaknade lite sent i morse så jag kom lite sent idag ocskå men de gjorde ingenting de. Imorgon är de ju sovmorgon :)
Igår så var jag ute med Emma och promenerade i stan, gick över till Frösön också var vi nere vid badhusparken och tittade på scenen, snö borgen och allt de där som dom hade byggt upp inför VM. Tänk att på fredag börjar skidskytte VM här i Östersund, häftigt.
Blev inte som jag ville igår :( får hoppas att de blir av ikväll iallafall, orkar inte med att det ska vara såhär i flera dagar. <3


 Emma och Jag på gångbron till Frösön

 Började undra om de var jag som var sjuk i huvve lr om de skulle se ut såhär (?) :P

 Emma i snöborgen i badhusparken

 Snöborgen som dom byggt upp, sprang runt där uppe och letade hål.


- jenny

--<3--<3--

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: