nervös och trött

hejhejhallååå..

Kom nyss hem efter en jobbig skoter tur, de handlade nästan om att leva eller dö där ett tag så ja fick vika av rätt bland träden och då det tog tvär stopp mot kvisten.. Är helt slut i kroppen nu efter att ha krupit runt i snön ett ex antal gånger..
Jag är jätte nervös, sitter och lurar på i morgon för då ska jag ju till doktorn, jag och nålar det är ingen bra mix att leka med de inte.
Jag har fått för mig att det är stora rör som dom ska sticka in i mig.. Jag tänker bara på va ont de gör att ta blodsocker prov och hur fruktansvärt ont det gjorde att ta hål i tungan.. Men jag får hoppas på att jag överlever de här en gång för alla..

Nu blir det nog bädda ner sig själv i sängen och slumra sött :)
Hade bra!

/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: