mysig kväll

Gokväll..

Nu sitter ja här och snurrar på min stol, har datan i knät och pratar i telefonen. Eller ja pratade i telefonen, nu skriver ja sms med Tomas istället, han tjatar om en massa skit som inte är nödvändigt, haha säger vi..
Har precis pratat med Emma om imorgon så imorgon blir de förmodligen utgång lr någonting liknande, de kanske blir skoj de.
Anton sitter i sängen min och vickar på fötterna, han hälsar på mig ikväll :) snällt av han att göra mig sällskap ikväll ja som har haft så tråkigt i veckan. Suttit helt ensam och grejer.

Har packat, lagat mat och ätit tårta idag iallafall. Amanda kom och bjöd på tårta för att hon fyllde år igår så nu är man åter tjockis igen.
Nä nu ska ja tråka vidare på min tråkiga dag!
Vi hörs!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: