måndag morgon, som vanligt.

Godmorgon..

som vanligt är det måndag morgon vilket innebär att jag försovit mig IGEN. Jag börjar bli tokig på det här nu, jag måste lära mig att kliva upp på morgonen när väckarklockan ringer men det går ju inte. Malin försöker lära mig att vakna utan hennes hjälp att hon ringer mig varje morgon för att titta om jag är vaken.

I helgen har det varit både lugnt och inte lugnt, fredagen blev det lite festande hos Tobbe men det blev en tidig kväll, Natalie, jag och Anders åkte hem vid halv ett tiden eftersom vissa blev mer fulla än andra haha.. Lördag träffade jag Linda, vi gick på Daffys och käkade lite "bakis mat" sen åkte vi ner på stan en snabbis för att kolla läget, senare åkte jag hem och gick till Natalie för att klippa mig, de blev jätte fint, har aldrig haft mitt hår så helt och fint som jag har det nu.
Sedan blev det hem en sväng, ska inte berätta vad som hände hemma men sen kom Anders, Joel och Kristoffer och hämtade mig sen träffade jag Asp och Macke på raggarn :) länge sen jag träffade Asp.
Åkte till Hackås och hämtade folk, sen slutar den här historian med att jag vaknade upp hemma hos mina kusiner igår så då förstår ni kanske vad jag gjorde på lördagen..

Bilder från helgen

 grabbarna grus :)
 nya frisyren :)
 de här är bilden före min klippning fast det är uppsatt så de syns inte så bra :/
Postat av: Jessica

du måste ju ta en bättre bild på ny håret ;D

2008-02-04, 11:14:53 - URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jessica

btw, vad tycker du om bloggen?:P

2008-02-04, 12:22:18 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: