Lycklig

Nu ligger jag i sängen och är så otroligt glad, i morgon bitti får jag åka hem till Östersund. Jag har aldrig längtat så mycket efter att få åka hem som jag gör nu, jag ska få träffa människor igen, känns som jag inte sett en enda människa på flera år.
Men imorgon ska jag åka med Anton och hans föräldrar till Östersund, sen så ska jag vara hemma och vänta på Anders, ska äntligen få träffa han.
Sen på kvällen har ja diskuterat lite med Emma, så vi ska förmodligen upp till Tomas mfl. en sväng och ta nån grogg eller så. Kan ju alltid vara mysigt de.

Nu ska jag slå på en film och sen blir de till att kramas med kudden tills i morgon, ska upp vid halv sju :/ suck..

/ jennifer

finaste <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: