läkare och omedveten mamma.

Godmorgon allihopa..

Sitter för tillfället och väntar på min mamma som ska göra sig klar någon gång, hon ska nämligen skjutsa mig till läkaren idag. Jag är fortfarande nervös och jag tror fortfarande att dom ska stoppa stora rör i mig.. Men vi får väl se, kanske ja svimmar också eftersom syrran berättade om när hon tog blodprov. haha..
Jaha så kom jag och tänka på igår när ja var på dagis då det kom fram en unge till mig och sa;

Ungen -"du har bh, är du mamma?"
Jag - "Ehm, nej jag är ju inte de?"
Ungen - "men de är bara mammor som har bröst"

haha tack så mycket...

Ne nu blir det läkaren och sen så blir det åka tillbaka till jobbet och jobba igen!

/ jennifer

A<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: