jobb och oväntat samtal

Hej allihopa, jag hoppas ni mår bra och att ni är glada!

Sitter här mätt och belåten efter middagen, mamma hade gjort världens godaste lasagne såklart.
Men idag har jag ju jobbat också, barnen är så snälla så men nu är jag mer rädd att dom ska smitta mig med någon förkylning eftersom dom klagar på magont och dom snorar och har sig hela tiden..

På vägen hem idag från jobbet så fick jag ett oväntat samtal med väldigt tråkiga nyheter.. Jag tar det väl inte speciellt allvaligt, inte just nu iallafall. De blir väl kanske värre framöver!
Men jag är glad att du kunde ringa mig iallafall..
Ikväll blir det nog kanske lugnt, ut en sväng eller något sånt. Annars ska jag väl ligga inne och titta på film hela kvällen, kanske plugga en aning med de som jag ligger efter med..

Nepp, nu blir de stoppa kläder i tvätten tajm.. Hade så bra!

/ jennifer

 I'm crazy in love!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: