födelsedagsbarn och småbarn!

Gokväll mina kära!

Vill först sjunga ja må han leva sången till min vän Calle som fyller 18 år idag :) GRATTIS till dig och jag önskar dig världens bästa födelsedag!
Calle 18 år :)



Övrigt idag då så har jag jobbat hela dagen till 17:00, har vart helt slut i dag. Huvudet har inte hängt med, det har vart hela tjockt innanför skallen på mig idag.. Vet inte om det är någon sjukdom som håller på bryta ut eller om det bara är barnskriket som tar kål på mig..
Imorgon är det iallafall sista dagen för den här veckan och sen så ska jag äntligen få åka hem till Östersund på fredag igen!
Ska kanske till läkaren på fredag också om mamma någongång i livet kan ta tummen ur röven och ringa efter en tid åt mig.
Jag ska ju nämligen ta en massa prover, dels kolla om jag har hemokromotos, och sen så ska jag ta blodprov för att titta till mina blodvärden eftersom jag vart helt yr och konstig på senaste tiden.

Meen, undra va man gör i helgen då? ska nog kanske festa lr någonting på fredag om det är någon som hänger med :) Annars blir det bara att vara ute med A eller något.

Nu blir det duschen!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: