fixa och grejer

hallåå..

Jag kom ju precis alldeles just hem från jobbet, i morse när jag kom till jobbet och tittade på schemat så ser jag att jag jobbar till 17:00 varje dag (?) omg, lång drygt ju men de funkar faktiskt.
Dagen har vart bra, jobbat och slitet men har vart trött som en jävla gnu hela dan. Hade lust att somna i soffan.

Ikväll ska jag åka till Emma och trixxa med hennes hår, jag ska göra slingor på henne och jag ska kanske klippa henne, iallafall topparna tror jag hon sa. Annars blir det bara slingorna som ska sättas dit.
Sen fyller min morbror år idag också så det  blir tårtkalas, Grattis på 44 års dagen morbror!
Jag måste ju rasta min pärla idag också så jag ska ut med den en stund om min pappa är så snäll så han tankar den åt mig, annars blir de svårt då ja gått och blivit pank för en vecka. Har väl sisådär 70 kronor att leva på tills på fredag. 

Bjuder på lite bilder från helgen =)

 Wallin, Patrik och Jonna =)
 Tomas och Linus (?) erhm..no comments!
 Tomas :) dock uppifrån.
 Jennifer Granlöf
 Tomas :) han sätt att säga förlåt; skicka ett mms och skriv puss.. De funkar, ja lovar ;)

/ jennifer

A <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: