En dag avklarad

Hej allihopa!

En dag är nu avklarad på jobbet, de gick så bra så. Kom dit och alla ungar känner ju såklart igen Jennifer, alla älskar henne ;) hehe japp, ja har lekt med ungarna, dom har bett mig springa 2039 varv runt skolan och skjutsa dom på sparken, sen snurra runt dom på madrassen så ja blev yr och trodde jag skulle spy. Ja ungar är väl allt för söta dom?!

Ikväll ska jag ligga i sängen och titta p å film, tycka synd om mig själv som inte får vara hemma i Östersund och vara lycklig. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får åka tillbaka till Östersund igen :)
Tomas, ååh noo.. Tomas kommer på torsdag :P ska träffa den jävla dåren också, hehe..Närå, får väl se hur många käft smällar man åker på.

Ska laga mat nu och prata lite med mamma!

/ jennifer

JAG SAKNAR DIG!!
Postat av: Anonym

Haha, konstigt att dom känner igen dig. Allt e ju så stooort i borgvattne oxå ;) Hahaa

2008-02-12, 10:41:32 - URL: http://Diaaaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: