Det här har jag förtjänat

Gokväll allihopa här..

Vet ni en sak? Nu har jag fått helg från jobbet igen, veckan har gått så himla fort men glad är jag för de, nu får jag åka hem till Östersund igen!
Den här dagen har vi vart inne och lekt, vart ute i snön, sen har ju jag försökt att få barnen att fastna på kort som jag tänkte använda i mitt projekt till min APU.
Imorgon blir det staden, ska hem till lägenheten och kolla så att den står kvar där den stog när jag lämnade den. Sen ska jag ner på stan för att träffa lite folk som jag inte träffat på länge, sen så ska jag förhoppningsvis träffa A och vara med honom. Hoppas & jag jag har längtat så vi får väl se...

Nu blir det packa och städa upp efter mig där jag bott sen så ska jag ut på en promenad, känner mig latast idag.
Vi hörs och ha en mycket bra helg allihopa så hörs vi på Söndag =)

/ jennifer

A <3


 de där tornet byggde jag upp TVÅ gånger innan de höll..
 Helena, inte blyg för kameran hon inte ;)
 Sofia & Kevin spanar in min "snygga" snölykta som jag byggde till dom igår.
 Sofia & Kevin gungar
 Sofia & Helena vilar efter filmen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: