de här är jag

Hej jag heter Karin Olsén. och bor i Östersund, jag vet inte hur gammal ja är, just nu jobbar jag som undersköterska. Mina intressen är att  plugga, gå i skolan, städa och diska.  Jag har 3 barn.
Jag har rosa  hår och mina ögon är blåa. Jag tycker om att lyssna på death metal
och min största idol är Lillasyster


gör så här:
förnamn = mellannamnet
efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
ålder = pappas ålder
yrke = mammas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som piercingar (örhängen räknas)
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssna på


Postat av: Ellie

Haha rosa hår ;D är det puderrosa ?? :) (L)

2008-02-06, 10:16:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: