allting på en gång

Det är lika bra att skriva av sig allting på en gång, allting man tänker på och allting som man fått gjort och allting som är ogjort.
Jag har iallafall nyss gjort middag till mig själv, det blev ett enkelt kok av havregryns gröt, de är gott de också.
Sitter på sängkanten, torkar ena tåren efter den andra när jag tittar på dig, när jag tänker på dig och när jag får veta att jag inte får träffa dig på minst en vecka.
Jag känner mig fången här uppe, hade jag bara vetat hur svag jag skulle bli så skulle jag aldrig stannat här. Hade jag fått så hade jag åkt med och vart med dig varje dag, varje natt och hela denna vecka som hade kunnat vara underbar.

Funderar på att ställa mig i duschen, låta tårarna rinna utan att det märks, sitta och tänka på allting, och sedan vänta på ett svar.
Jag vill inte vara här!!!

Du vet att jag redan saknar dig!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: