Tomma ord..

Finns nog ingenting mer att säga om dig, de är tomma ord. Är leds på dina ändringar och ditt skit snack som är hela tiden! Din otacksamhet och ditt kryptiska liv..Orkar som inte bry mig över luft längre, får man bara skit tillbaka så är de liksom lika bäst att ge upp de där "hej, du är min bästa vän jag älskar dig" för jag tänker inte älska någon som driver med mig.

Men över till någonting intressant nu då kanske? Igår så drog man till junsele, mötte upp Jerry och Ap vid ICA sen drog vi hem till Skogge och Mirijam. Spelade Poker, självklart så förlorade jag!!
Vissa drack, eller ja typ alla utom jag och Jerry. Sällan jag måste vara nykter för att vara chaufför då..
Drog hemåt vid elva tiden, världens skit väder! De gick inte snabbare än 80 där de väl gick att köra lite snabbt. Snö, o plogat, spårigt och odubbade däck är ingen höjdare här uppe i Norrland.

Ikväll är syster hemma med Jooooohan =) har myst med lill grabben länge nu. Mosters coola grabb!
Ska ta på mig mössa, vantar och jacka nu, hoppa in i bilen och åka hem till jossan. Hon skulle bjuda mig på chokladpudding ikväll. Haha Jonna nu tänker ja bara på dig och mig för någon vecka sen när vi verkligen KUNDE äta ihjäl oss på chokladpudding men de gick inte så bra när vi ätit en portion!

Nej nu blir de färd mot Jossan! Vi hörs=)

/ Jennifer
Postat av: XXX

Bryr mig inte heller....

2008-12-04, 13:49:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: