snart är de jag som är..

...Kuuung! =)

händer inte mycket alls ikväll, ligger i sängen nu och funderar på att slå på en film på datan, bara känna lugnet!
Jobbat idag igen, men i morgon är jag äntligen ledig. Funderar på att dra en sväng någonstans men vi får se om det blir av. Beror på om min ekonomi håller för de beroende på att jag ska åka till Stockholm snart också.. SNART JA! :D

Kvällen bestod av att vara med Jossan, minst 3 timmar varje kväll efter jobbet så sitter vi hemma hos henne, pratar och skrattar åt precis ingenting!
Jo nu vet jag, kanske ska börja göra i ordning mitt rum lite? Mamma har ju gjort klart allting nu, lagt nytt och fint golv. Tapetserat och gjort de för himla trevligt. Nu ska bara hyllorna och tygväggen upp också! Jag ska vara så klok och smart så jag ska ta en hammare & spik, snickra ihop en fin såndär ihopfällbar vägg av tyg. Vet ej vad dom heter men har iallafall ett himla fint tyg till de objektet som säkert blir av någon dag.

Well, nu blir det film. Jag ska försöka gå igenom min data lite också, va så länge sen jag kikade efter vad jag har på den så lite bilder kan man nog kika på, minnen? de återstår att se vad som finns.

Ha en fortsatt bra kväll!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: