snart är de helg igen!

Gokväll allihopa..

Händer inte mycket just nu, funderar på att hoppa under täcket och sova snart. Klockan är faktiskt ganska mycket och de har vart en jobbig dag idag. Kände på mig att de skulle bli drygt på jobbet och de blev de faktiskt.
Jossan var sjuk, just idag när de är som mest att göra. Var bara jag och R-M på jobbet, men de gick ju faktiskt bra ändå! Lite mer stress än vanligt men sånt får man ta ibland.

Suttit hos Jossan ikväll och tittat på två filmer, fick bli the holiday & bridget jones dagbok. Har sett the holiday 50000 gånger när jag vart hos henne tror ja men den är så otroligt bra! Tänk att vi alltid gråter i slutet när vi inser hur lyckliga alla är "utom jag och jossan" hehe..
Skulle kika på en till film men då insåg jag att de var dags att åka hem eftersom jag ska jobba i morgon till skillnad mot henne som får slappa till klockan 2!!
Har inte planerat så mycket inför helgen faktiskt, har bara konstaterat att jag ska vara väldigt nykter! tänker inte röra en droppe alkohol den här helgen efter allt som blev förra helgen..

Ska kanske åker till Ösund och ha luciatåg med alla från stallet, mysigt :) funderar på om jag och Putte ska klä ut oss till tomtar. Vi får se!
Nu blir det sängen för hela slanten.

Sov gott så hörs vi i morgon =)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: