sista lediga dagen!

Hejsan!

Jag är uttråkad så de finns inga ord att förklara med. Klev upp tidigt i morse, följde med Jossan till doktorn för hon skulle dit på återkontroll och kolla sin rygg efter krocken!
Har varit ganska duktig och satt fast frontläppen på bilen också så nu är den extra fin.

Ska väl snart börja packa kanske, åker hem till Östersund i morgon så fort jag slutat jobba.
Blir väl kanske runt halv tre tiden. Vänta på Josefin där och sen ska vi dra till stallet, jag ska äntligen få hoppa upp på hästryggen igen!
Sen  fredag ska jag julhandla :) har inte köpt en enda julklapp, eller jo en faktiskt. De är till T och de är den enda julklappen jag hunnit med.
Men systersonen ska ju ha något och sen ska väl brorsan få nått ynka litet paket.
Well. Nu ska jag packa ihop lite saker, åka ner och tanka bilen och sen ska jag börja med maten tills mamma kommer hem!

Hade bra.
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: