såhär här är de.

Hejsan!

Idag är de söndag, de känns ju ganska väl kan jag lova er alla. Är så sjukligt trött efter den här helgen!
Men jag har haft så sjukligt roligt så jag tar att jag är trött och sliten idag.
I fredags drog ju jag och jossan till junsele.
Parkerade bilen så fort vi kom dit, öppnade flaskan och började dricka direkt! De va ju så himla gott tyckte jag och de märktes ju för de blev en SNE fylla. Jerry kom och plockade upp oss vid 9 tiden då vi drog på förfest hos Ap, där slog de till ännu mer i huvudet..

Drog iväg på "dansen" va tydligen världens strul innan jag tog mig in där. Hehe hade lagt min nummer lapp till garderoben i min väska som jag hängt in i garderoben, vet inte hur ja lyckats men de slutade iallafall med att ja lyckats fått tillbaka min väska utan att lämna lappen då ja gick hem för ja har ju kvar den ;p
Vad som hände sen behöver ni inte veta för ja vet inte ens själv vad som hände. Fick veta allting på lördags morgon när jag vaknade igen!

Lördag. kom hem från efterfesten 07:00 på lördag morgon. Vaknade klockan elva med en fortsatt snefylla. Jossan sitter och berättar allting som hände. Hon hade tydligen bjudit mig på Whiskey i baren. Vet inte hur ja fick i mig den skiten.
Mådde inte så bra på lördagen faktiskt. Som förtjänat!
Tog en trip till Röån, varför vet jag inte.. Snefylle tanke eller något.
Hittade både de ena och de andra. "här tar spåren slut" dagen citat av Jossan.

Drog till Ösund då ja kände mig hyfsat kör duglig. Borde dock inte kört alls på hela lördagen med tanke på allt jag drack.
Var chaufför till lite folk igår inne i stan. Brorsans och hans kompisar bla. Drev runt med Anders & Kristoffer en stund.
Först klockan 3 i morse fick vi tag i en lägenhet att sova i och DÅ va ja döende. Slocknade så fort jag la mig i sängen.

Åkte upp till Borgvattnet idag. Här sitter man sliten och svag. Gruvar mig för återresa till Ösund i morgon för att inhandla massa saker till affären!
Nej ni, nu ska jag bleka håret, duscha och sen SOVA!

Hoppas ni haft en underbar helg liksom jag=)

Nån bild från helgen, mer kommer i morgon:

 här är på lördagen när vi åkte på road trip, kom till ett "bageri" lr va de va haha.
rökpaus här eller? de va där spåren tog slut iallafall.
snefylle slag igen, vette fan va hon gör ;p

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: