Okej, om du inte redan förstått.

Godmorgon!

Sitter och väntar på att jag ska börja jobba. Börjar inte förrän klockan ett idag skönt nog, men det blir en lång dag.
Märktes att jag behövde sova för jag klev upp klockan elva och då blev jag dessutom väckt. Vaknade aldrig av mig själv!

Okej.. om du inte redan förstått vad jag har menat med allting, Mr. Q. Så har du nog förstått de snart!
Låt mig vara om de är så att de enda du tycker om är att förstöra och planera saker du inte ens menar.
Du har gjort mig ledsen, kommer nog inte förlåta dig för de här heller!
Om du i fortsättningen tänker låta saker bara vara tills de är jag som kommer krypandes och vill visa vad du betyder för mig så har du lagt ditt sista kort i våran lek.
Nog om de.. Till dina nästa bästa vänner så kan du ju lära dig att dom tål inte allt och dom gör inte precis allt för dig JÄMT! 

Finns till när de behöver dig, Såra dem aldrig så som du sårat mig och lova aldrig saker för dem som du aldrig kan hålla så som du gjort med mig. Försök aldrig få konflikter att rinna ur sanden som du gjorde med oss, tro mig de rinner aldrig ut. Och skär inga djupa sår i onödan när du vet att de inte läker, så som du gjorde med mig. Tro mig de kommer aldrig läka!

Nej nu åker jag till jobbet och pratar med jossan om de här istället, hon är också arg..Fast mest för att hon började tidigare än mig idag ;)  

/ jennifer

Postat av: sandraa,

men vi löser allt på lördag <3<3<3<3<3<3<3

2008-12-09, 15:58:08 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: