inte tänkt så långt..

Jag kom ju på de nu att jag har inte planerat så mycket mer om vad som ska hända på nyår. Vet någon annan något roligt?
Blivit bjuden bort till Röån iallafall, ett förslag, men njae. Vi får se. I nödfall kanske..
Annars blir det Östersund eller Åre, tror jag iallafall.

Helgen är planerad, Jossan och jag drar till Junsele igen. Hehe mycket åkande dit nu förtiden. Men vi ska festa med lite folk på fredag. Lördag så drar vi till Östersund. Linnèa fyller ju trots allt 1 år så då måste jag ju åka till henne :)
Sen krogen på lördag med vännerna hemma i stan. Träffas inte lika ofta nu så.
Söndag, home again. Lämna tillbaka bilen till brorsan så nu blir jag utan bil.

Nu ska jag titta på andra avenyn & sova en slurk. Jobba lång dag i morgon!


GODNATT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: