inget liv blir ett liv.

Hello!

Händer inte mycket den här tråkiga dagen. Kom nyss hem från Jossan, som vanligt så har jag suttit där nere och inte gjort någonting alls.
Druckit kaffe & snackat skit är de enda vi gör på kvällarna typ.

Mamma och jag har bakat kakor ikväll också har jag ju vart på dagis/förskolans luciatåg. Dom va ju allt för söta allihopa!

Ska snart gå och sova, är så sjukligt trött och de känns som att jag håller på att bli sämre i förkylningen! Vill bara bli frisk nu, jag ska vara frisk tills i helgen för då händer de grejer..

I morgon då? de händer nog ingenting då tror jag. Brorsan fyller år, blir gammal gubbe med andra ord. Hela 22 år blir han! Sen får vi se om jag sticker på några äventyr. Tomas landar i Sverige i morgon kväll. De har ja säkert berättat för er hundra gånger nu men ja längtar verkligen! :p
Nej ni, nu ska jag slå på ett avsnitt av svensson svensson och försöka sova till de!

Visar bara lite bilder från i helgen innan jag uppdaterar inlägget;
 För er som vet hur mitt rum såg ut förut, här är resultatet efter renoveringen! Ganska nöjd faktiskt, tur att jag har en händig mamma ;)


 
Jossan bjöd mig på middag i lördags! Snällt :)




Vi hörs i morgon
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: