goodmorning.

Tjoo!!

Kom nyss hem från Sollefteå. Är ganska fundersam över hur jag ska orka med morgondagen..
Först jobba 9-18 och sen skynda mig hem, hoppa in i duschen och sen hoppa iväg till Tomas. Pfff, segt! Kommer vara skapligt trött men ändå så är de faktiskt ganska så skönt att man kan hitta på någonting de få timmar man är ledig de här lovet eftersom jag ska jobba i princip hela tiden förutom 2 dagar.

Längtar tills nyår, då blir de först jobb och sen åka iväg på inbjudning med massa underbara vänner, fira nyår med dessa underbaringar! Ser fram emot ett nytt år med nya härliga händelser. Mitt löfte blir nog att glömma all skit från 2008.
Nej ni, jag kanske ska ta mitt baby liv och gå till sängen nu. Låter skönt!

Hade bra alla käääära läsare!

/jennifer

 me and my dear brother =)

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Fan va snygga ni är:P lika som bär :)

2008-12-23, 09:34:10 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: