frust!

mmmm, är ganska så jätte trött efter den här dagen! Vart i stan och shoppat massa saker. Ganska drygt faktiskt.
Men nu är ja hemma igen!
Är fortfarande lite halv seg efter helgen som varit. Vet inte va de är med mig men mår inte bra alls faktiskt.

Sitter och tänker lite nu. Allt och ingenting är helt upp & ner just nu. Vet inte vad ja ska säga, göra eller någonting.
Har gått en vecka nu. En vecka kvar sen smäller de!
Jag och Jossan satt och snackade om vad vi ska göra efter att jag tagit studenten. Vi kom fram till att vi ska försöka söka in på en skola i Australien, låter faktiskt jävligt roligt så vi får se om vi gör så. Isåfall blir de till hösten

Blää, sitter på stolen och håller på somna nu. Börjar inte jobba förrän klockan ett i morgon så då ska jag passa på att sova ut riktigt.
Har inte sovit riktigt på flera dagar nu, speciellt inte i helgen!!

No matter how hard it is, I'll be fine without you!

Tänker på dig men du sårade mig.
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: