Förlåt mig ytligare en gång, inte mitt fel..

Förlåt mig ännu en gång, jag är också ledsen men de är inte mitt fel!

Förlåt mig så mycket Sandra, förlåt! Jag vill så gärna men jag kommer inte :( De är inte mitt fel,
Vafan ska man ställa upp på folk för? vad får man ut av de.. Jag hade planerat de här så länge nu, jag hade sett fram emot att få åka iväg. Hälsa på min älskade fyrmänning Sandra, julhandla, hälsa på Jenni, Malin och alla andra. Sen ENBART åka alla 110 mil för att du äntligen skulle komma hem och för att ja ÄNTLIGEN skulle få träffa dig igen..
Värdelöst!  Jag kan också gråta när man blir sårad..

Mina lediga dagar då?! va ska jag göra med dom. Jag kan ju inte låta dom va, jag kan ju inte bara sitta hemma..
HELVETE!! Allting är ju förstört nu.

Jag ska aldrig mer ställa upp på en människa, ALDRIG mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: