De va inte de här jag ville höra.

Hello.

Vad gör ni? förmodligen ingenting eftersom klockan är elva nu.
Lika deppig som mig kanske?

Igår va ja så lycklig, så underbart glad tror jag ingen har sett mig på väldigt länge. När jag fick veta att T kommit tillbaka till Sverige igen så fällde ja glädje tårar. Äntligen är han tillbaka!
Nu ikväll får jag veta att han inom 3 veckor kommer lämna Sverige igen!! De här va inte de ja ville höra. Hade hoppats på att han skulle stanna iallafall ett tag.
Ja va så lycklig, men nu då? ska jag skratta eller gråta?

Har suttit hemma hos Jossan ikväll (som vanligt) båda vi borrade ner oss under en filt i soffan och lyssnade på depp musik. Båda kände för att ha en "depp dag" idag.. Kan faktiskt behövas med tanke på de här.
Well, jobb i morgon sen åker jag hem till Östersund och stannar där tills på fredag kväll eller lördag morgon. Sen åker jag förmodligen om nu herrn vill, så åker jag och umgås med T resterande timmarna av helgen. Förmodligen första och sista gången på alla 4 månader som ja får träffa honom på typ ett halv år till.

Nu ska jag borra ner mig under täcker och sova!
/ Jennifer
 blä för precis allting just nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: