de är såhär de ska va när man..

..har tråkigt!

Hallå, hoppas ni haft en bra helg. Blev lugnt för min del. Jobbade igår och sen blev ja bjuden på middag hos Jossan! Gött.
Skulle ta oss nått glas vin men ja gav upp efter två klunkar. Kände mig inte så frestad med tanke på förra helgen!
Idag blev de julbak först, systrarna va här och hjälpte till! gosade med min döt knul en stund också innan han skulle åka hem.
Drog hem till Jossan, där bestämde vi oss för att hitta på någonting så jag drog hem och duschade, bytte om sen stack vi till Sollefteå en sväng. Hälsade på hennes pappa och drack en kopp kaffe, drog på pizzan och käkade sen körde vi en sväng inne i stan och kikade lite. Efter typ 2-3 timmar så åkte vi tillbaka hit igen. En onödig snabb visit på 26 mil, men ja menar... Va gör de om 100 år?! man ska passa på att resa så länge man är ung har min mamma sagt ;p

Nu sitter jag och pluggar religion, om kristendomen! Myycket intressant måste jag säga att de INTE är.. Tycker verkligen inte om de här, den skulle vart inne i fredag så jag måste ju börja med den så den är inne senast i morgon!
Well.. imorgon är de måndag, sen är de tisdag och då kommer T hem till Sverige. FAAAN VA ROLIGT!!

Nej nu är de bäst jag fortsätter plugga :) vi hörs!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: