är de fest så är de!

Tjena hallå alla glada fina underbara läsare!

Nyss kommit hem från jobbet, ganska lättsam idag. Dagen började dock inte så bra, skulle börja 9:30 men min pappa kommer in och frågar; Klockan är halv tio ska inte du jobba idag?!
OOOOPS! Jag flyger upp ur sängen, fick lite bråttom där när ja börjat för 2 minuter sedan.

Nu är jag hemma, ska snart hoppa in i duschen och göra mig fin och redo för att hoppa in i bilen och köra upp till Junsele.
Party där ikväll, jossan och jag drar iväg. Fest hos AP som de verkar. Får se vilka trevliga själar som dyker upp där :)
Wää.. jag är så pepp för party nu. De ilar i hela kroppen, har gått runt och väntat på att klockan ska bli halv.3 idag så jag fick gå hem och göra mig klar så ja kan komma fram till Junsele någon gång och blanda min första ärligt talat godaste grogg. Aivy tuttifrutti..
I morgon drar vi vidare till Ösund, shit krogen där också! Blir mycket party den här helgen men man måste ju faktiskt leva livet så länge man lever ;)

Nej nu blir de duschen. Ha en bra helg allihopa vi hörs på söndag igen!

/ jennifer
Postat av: sandra

eller så skulle du sparat pengarna och kommit hit......

2008-12-05, 18:56:30 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: