Vad är de du saknar?

Vad är det egentligen du saknar? vad är de du vill ha som jag har när du håller på snackar så jävla mycket skit och sprider massa jävla idiotiska rykten om oss två?
Saknar du helt totalt ett hjärta, eller är de så att allting ligger i svartsjuka?

Jag hoppas iallafall att du lyssnat på allt jag sagt till dig nu och att du säger precis som det är att ingenting av de här har hänt! INGENTING, okej? jag förmodar att du läser de här så..

Men, yran har vart helt underbar iallafall, festat ons-söndag. Hade jätte roligt, umgick med massor av folk, skrattade, drack, solade och mådde riktigt riktigt gott hela tiden.
Märks väldigt tydligt att yran är över nu iallafall för nu är man väldigt sliten..
Fick iallafall se Magnus Uggla i lördags, gå på stråket i lördags och träffa dom jag ville träffa under yran :) TACK för en underbar helg allihopa som jag var med.

/ jennifer

man ska inte tro på allt man hör men man ska ibland tro mer på de som sägs än det som kommer ut i efterhand.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: