va konstigt (?)

Godmorgon!
Eller inte riktigt, jag har faktiskt varit vaken ett tag, har hunnit ta hand om mig själv nu också! Jag har haft värsta SPA timmen, jag är inte riktigt klar än men de värsta är gjort. Nu är det ansiktet som är kvar, de ska peelas, ögonbryn ska noppas och hyn ska försöka bli allmänt fin.
Jag känner att jag måste verkligen ta hand om hela mig hädanefter, men GI metoden går riktigt bra iallafall. Är inne på dag 2 redan och jag har lyckats hålla mig från allt jag inte får äta. Trots mitt stora sockerbehov så har jag lyckats hålla mig i från de :) nu är det bara 1 vecka och 5 dagar kvar tills jag får börja äta typ bröd, filmjölk och sånt! Lite bättre kost kanske än att sitta och svälta sig på ägg, bacon, tonfisk och sallad..

Idag ska jag först ta hand om mig själv, alltså en ego dag! Sen ska jag försöka packa klart allting tills jag ska flytta. Måste försöka tvätta klart alla kläderna, plocka ner saker från hyllorna som ska packa ner i lådorna.. Shit de är mycket som ska göras.
Nej nu blir det fortsättning att ta hand om sig själv!
Ha en bra dag:)

/ jennifer
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, bloggdesign, tävlingar och mkt mer]

ja kom hit då ;)

2008-08-12, 12:10:20 - URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: emma

jag har en kompis som också äter gi mat och har gjort det väldigt länge nu, hon tycker det funkar jättebra och gick ner flera kilo väldigt fort. Du ser dock inte ut att behöva gå ner i vikt men jag önskar dig endå lycka till:)

2008-08-12, 14:30:16 -
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

sv: Emma, tack så mycket.. ska försöka kämpa med de här nu, det är svårt men de ska nog funka :)

2008-08-13, 14:35:38 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: