Utmanad

Snabbt och spontant... Vad säger du?


Jag har insett att min senaste kyss var:
på yran någon gång..

Jag lyssnar på: Ultima Thule just nu

Jag pratar: just nu med min mamma som sitter här och nördar vid datan

Jag tycker om:  min allra bästa vän :)

Min bästa vän är: Han vet nog redan,¨Tomas.

Min första riktiga kyss: utanför yamaha center haha

Jag avskyr när folk frågar: vad jag heter

Kärlek (en) är: när den finns så är den underbar!

Någonstans tänker någon på: mig såklart ;)  

Jag kommer alltid att:  minnas dagen när jag blev moster.

Jag är hemligt förälskad i: varför vara hemligt förälskad? löjligt.

Min telefon är:  fullt upptagen med att ta emot/skicka sms till sexy babe ;)

När jag vaknar på morgonen: blundar jag, stoppar handen på andra sidan sängen och känner om det ligger någon bredvid mig

Innan jag lägger mig: ställer jag alltid datan på stolen bredvid sängen..

Just nu tänker jag på: om jag ska åka ner till Anna och dricka nån öl eller inte.

Bäbisar:  världens sötaste!

Idag har jag: varit barnvakt från klockan 07:00 - 15:00 sen haft mormor, morfar och moster på middag.

Ikväll ska jag: kanske åka ner till Anna annars sitta här och dricka någon öl

Imorgon kommer jag: soooova hela dagen, sen städa och fixa lite inför flytten.

Jag vill verkligen:  INTE att skolan ska börja om två veckor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: