team förkylda svin!

Godmorgon allihopa!

hoppas på att ni har sovit en aning bättre än mig iallafall, ja är förkyld igen!! har blivit smittad av dom här sjuklingarna som jag vart med i helgen.
Jaha, vad har hänt då? Ingenting tror jag, ligger i sängen och försöker bli varm, frisk och pigg men ingenting av de vill värka som det ser ut.
Blev väckt vid kvart över tio av dåren i huset som vanligt!! blir så leds, kan aldrig få sova tills jag själv vill vakna..

I helgen då.. hmm jadu, ja vet inte va som händer. Ska man kanske på kloter VM och visa vad man går för eller ska man bara vara hemma och ta det chill (?) har ju frågat T om han ska komma upp för att bara chilla en helg om han ändå inte ska hitta på någonting speciellt.
De hade ju alltid varit roligt de, men de är inte alltid lätt att få han att gå med på mina förslag inte =/

Jaja, ska väl kliva upp nu då så ja slipper höra de där tjatet om att klockan är mycket!
Vi hörs sen :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: