I två timmar på en stol rakt upp och ner

I två långa timmar har jag suttit på en stol rakt upp och ner för att få fram de rätta, precis allt de rätta.
Eller blev det mer än två timmar? jaja vilket som, men nu är jag iallafall klar.
Har kämpat som ett odjur med det mesta idag faktiskt, försökt lösa alla problem som var i helgen, eller alla andras problem som det verkar eftersom det som hände mig inte var ett problem för mig själv eftersom jag aldrig han gå så långt som folk har fått för sig att det har.

Förstår inte vad folk har för för i huvudet när dom ska hålla på lägga sig i andras problem, hade det hänt så hade de väl ändå varit med eget problem att reda ut allting, att lära mig själv vad som är rätt och fel.
Det är inte eran/DIN uppgift att lösa den åt mig.
Sköt du ditt så sköter jag nog mitt bättre än vad du gör.

undra vad man ska hitta på ikväll? blir det stallet så jag får komma ut med Putte och motionera honom och försöka röra på mig själv så jag kan träna bort lite av fläsket och all alkohol som gick ner i helgen. Puuh, jag ska inte berätta hur mycket som gick åt.
Vi får se vad som händer, nu ska jag slå ner fötterna i golvet, slänga upp händerna på tangenterna och fin slipa allting jag har gjort.
Ha en underbar kväll alla kära läsare :)

/ jennifer
 Magnus Uggla, kungen av scenen & hela storsjöyran!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: