En speciell dag

Godkväll allihopa!

Jaha ja, idag är de söndag. Såklart en såndär speciell dag när alla helst av allt vill ligga hemma på soffan och slöa en hel dag.
Det är ungefär precis vad jag har gjort idag fast framför datan, jag har legat i sängen i stort sätt hela dagen.
Har haft jätte ont i huvudet och känt mig allmänt nere!
Hade världens underbaraste dröm inatt, den var verkligen bra. Jag önskade att du A kom tillbaka, jag minns hur jag drog fingrarna genom ditt hår som jag alltid gjorde förut, jag kände verkligen hur de var ditt hår, de där halv korta mjuka håret.
Jag blev så fruktansvärt lycklig när du kom emot mig och kysste mig i drömmen, jag höll så hårt i dig. Det var precis som om det var på riktigt, allting var så verkligt. Men när jag vaknar upp till verkligheten så var du inte här? Du låg inte här bredvid mig och min telefon hade bara ett enda mottaget sms som var från Tomas.
Varför kan aldrig någonting bli sanning för? allt de underbara ligger bara i drömmar hela hela tiden.. Man drömmer även fast man är vaken också :(

Jag har ju någonting mer att berätta för er också, jag har gått och blivit fodervärd på Putte mannen nu också, ska ha han i ett år nu är de tänkt :) förmodligen så ska vi stalla upp dom på travet i Östersund, ganska så nära från mig till stallet då.
Ska bli skönt att få komma i gång med lite andra saker än att bara vara ute och svina på kvällarna.
Men de va roligt iallafall :) de är ganska mycket som har hänt nu, ska börja mitt nya liv i morgon men de känns som de börjat redan nu. Äta sunt, plugga skolarbeten, sköta skolan, börja simma, bli fodervärd, flytta till nya lägenheten, åka till IKEA, börja köra på körskolan, plugga körkortsteori då jag bokat uppskrivning nu!!
Shit vad de är mycke jag ska göra nu på 1½ månad och hela året framöver..
Men roligast ska nog bli när jag får åka och hämta Tomas på Arlanda när han kommer hem från Thai, jag längtar redan nu tills han kommer hem igen! :)

Nu blir det sängen
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: