En kväll vid datorerna

Godkväll allihopa!

nu sitter vi här, 3 stycken vid en varsin dator och nördar. Den ena fixar med bloggen, den andra bloggar och den tredje spelar cs. Vilket liv har vi egentligen? :p
Jag och Jessica har precis varit ute på en powerwalk med hunden, de gick ruskigt snabbt hehe..
Ska försöka komma ut och göra såntdär lite mer ofta nu när jag börjat med min nya metod.

Jaha vad har mer hänt ikväll då? ingenting speciellt faktiskt, jag och jessica har hjälpt Ante lite med deras bygge som dom håller på med, sen har vi åkt runt med bilen lite.. Jo faktiskt så har vi ju städat Jessicas saab som hon ska sälja i morgon. Snygging saaben med värsting annonsen på blocket, haha.. "nyckeln är av, startar nu mer med nyckel, man får vad man betalar för" haha herregud!!

Nej ni, jag tror knappast att jag orkar blogga mer ikväll nu. Vi får helt enkelt höras i morgon, jag måste gå och krångla med min dator för den håller på att rasa tror jag :(

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: